Altervita - Praktijk voor Neuropsychologie
                                  ***   AANMELDSTOP : WACHTTIJD BEHANDELING 3-6 MAANDEN    ***                                  VAKANTIESLUITING VAN 25 JULI T/M 15 AUGUSTUS

 

Afspraak maken


Voor afspraken kunt u terecht op:

Maandag           9:00-15:30 uur         

Dinsdag             9:00-13:00 uur         

Woensdag        GESLOTEN

Donderdag        GESLOTEN         

Vrijdag               9:00-15:30 uur         

Om een afspraak te maken kunt u bellen, mailen of onderstaand contactformulier invullen.

De praktijk is het best per e-mail bereikbaar. 

Let op! U wordt alleen teruggebeld indien u de voicemail inspreekt. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.


Bezetting zomerperiode

Vanwege de Nijmeegse Vierdaagse worden er geen consulten ingepland op de loopdagen dinsdag 15 t/m vrijdag 18 juli. Ik ben wel bereikbaar per mail, app of telefonisch.
De zomersluiting is van 25 juli t/m 15 augustus. Vanaf maandag 18 augustus worden er weer afspraken gepland en worden berichten zsm beantwoord.


Wachttijden

Er wordt onderscheid gemaakt tussen de aanmeldingswachttijd en de behandelingswachttijd.

De aanmeldingswachttijd is het aantal weken tussen het maken van een eerste afspraak en het moment dat die afspraak plaatsvindt.

De behandelingswachttijd is het aantal weken tussen de intake en de start van de behandeling.

De huidige aanmeldingswachttijd is: AANMELDSTOP. U kan zich op verzoek op de wachtlijst laten plaatsen. Vraag hier expliciet om. Hou dan rekening met een wachttijd van 3-6 maanden. Bent u patiënt bij Thuis Verder? Dan geldt de aanmeldstop niet voor u.

De huidige behandelingswachttijd is: aansluitend op intake

U wordt zo spoedig mogelijk uitgenodigd voor een intakegesprek. Start behandeling vindt zo goed mogelijk aansluitend op de intake plaats.

Hoe snel u terecht kan is mede afhankelijk van uw eigen flexibiliteit en mogelijkheden. Tijdstippen tussen 10:00 en 14:00 uur zijn zeer gewild bij het overgrote merendeel van het patiëntenbestand waardoor de wachttijd voor dit tijdsslot hoger oploopt dan voor de afspraaktijden daarbuiten.

Patiënten van Thuis Verder Neurorevalidatie worden in het kader van hun multidisciplinaire revalidatieplan eerder uitgenodigd.

De informatie over de wachttijd wordt maandelijks op de eerste werkdag van de maand geactualiseerd.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen.


Contactformulier



Neem ook eens een kijkje op de Facebook-pagina of de bedrijfspagina op LinkedIn

aan de inhoud van deze website kunnen geen rechten worden ontleend